Fredag Fredag Fredag (!?)

Fredag idag och jag är inte jättepepp måste jag säga.
Kan bero på att jag ska jobba 18-24 ikväll.
Men innan dess har jag faktiskt lite roligheter att hitta på.
Ska åka in till stan och trötshoppa lite. Ska även beställa tid till håret
hos Josse. Det är dags nu känner jag.


jag måste börja ta hand om mig själv igen. Har varit så dålig på det.
Nu har jag ju till och med badkar här hos pappa. Skumbad nästa.

Efter jag har shoppat till mig själv så ska jag möta upp pappa så ska vi
iväg o handla mat o liknande. Även inom systemet. Toppen!

Någon som är sugen på att dricka vin o snacka skit imorgon
och se vart kvällen tar oss?



Något får man ju ha som piggar upp dagen idag.
Haha typiskt My Humor!

Kommentarer
Postat av: Leone

hahaha den bilden gjorde nog min dag. as härlig

Postat av: Leone

hahaha den bilden gjorde nog min dag. as härlig

2009-08-22 @ 18:39:07
URL: http://leonewallen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback