Huvudet under armen.

Jag frågade mamma vad jag har mitt huvud till ibland.
Hennes svar blev "Så att det inte ska regna in i halsen på dig"

Ja, man börjar ju undra. När jag gick i stan innan så skulle jag
ju boka tid till håret. Det var det viktigaste.
Rätt som det är så är jag på Nova. UTAN att ha bokat någon tid.
Bara till o gratulera.

Men, jag kom hem med en ny klänning och nya jeans.
Och mina nya skor kommer i nästa vecka. Underbart.
Systemet blev en dyr historia.. över 500 kr.. Suck.

Jobbet var en seg historia med dryga kunder och huvudvärk.
Men min tränare ringde dock och frågade om jag kunde va med på match imorgon.
Så det blir match istället för jobb imorgon tjohooo!:)

NU däremot ska jag skalla kudden, och det blir rejält vill jag lova.
Godnatt kära vänner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback