It´s getting harder..

Igår fick jag ett rum hos pappa.
Inte som sovrum. Utan som Garderob. två klädställningar,
två hyllor till mina loved ones(Skorna) och en byrå.
Jobbigt att packa upp allt. Men det är bara till att acceptera
detta. Det jag har lärt mig genom åren är att det inte hjälper
att gråta.. Även om jag gråtit fruktansvärt mycket den senaste veckan.
Men har det blivit bättre efter mina tårar? Knappast.
Snarare jobbigare..

Idag är det jobb 05-14 som gäller.
sen ska jag hem och packa resten av mina saker.
Så blir det sista natten på Fredriksgatan inatt.
Har fått en del erbjudanden om att få sova hos kompisar.
I städskrubbar, någon sa"ta sängen så tar jag soffan"
Man har inte underbara vänner för ingenting

Kommentarer
Postat av: Pillan

jag lider så fruktansvärt med dig. har inte en aning om vad som har hänt eller vem som velat vad men jag har gått igenom samma sak och det är tungt, riktigt tungt.

2009-08-11 @ 10:33:44
Postat av: Emma K

Jag har en tom lägenhet. Den behöver någon som kramar om den.

2009-08-11 @ 10:48:18
Postat av: S

Vad har hänt my :(


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback