Sick and tired

Ikväll är allt skit vill jag lova. Allt. Matchen, Saknad, Filip mår inte bra, Räkningar.
Va hemma hos Henrik och hämtade mina räkningar och lite annat jag glömt
i alla hast. Det va jobbigt.. Inte när vi pratade men när jag skulle gå igen.
Man vet inte riktigt hur man ska vara.. Ska man kramas, eller bara vända på klacken
och gå? Helst av allt vill man ju bara slänga sig runt halsen på honom.
 Nä. Jobbigt är det. För min del iaf.

Och matchen? Ja, stundvis bra. Nä inte bra. Okej kanske är bättre. För min del iaf.
Skitmatch. Lagom trött på allt vad fotboll heter just nu faktiskt.

Filip har falsk krupp (tror jag det va). Och han mår inte alls bra.
Men jag ska få låna honom en stund imorgon ändå.

Nä.. tråkigt inlägg detta.. Men jag tror nog att ni överlever.
Den enas olycka är den andres lycka?

Nu ska jag bara betala dom här satans räkningarna
sen kan dagen inte bli mycket sämre.
Som tur är så är den snart över.
Hinner väll med att slå huvudet i dörren eller liknande också .
Slår aldrig fel när man har en kiss kass dag.

Kommentarer
Postat av: Natti

Låter inte som en bra dag. Får hoppas att denna dagen blir bättre=)

2009-08-27 @ 09:39:53
Postat av: BabyMamaDrama - by Caroline

Hej! fin blogg!!!

ska vi följa varandra på bloglovin?



För ny musik kolla också gärna in:
http://coolwhateva.blogg.se/

2009-08-27 @ 09:48:15
URL: http://babymamadrama.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback