this shit is driving me crazy

inte mycket att skriva idag. Mer än att jag inte har flyttat hem än.
Haft dåligt med tid att packa o har inte köpt ny säng än.
Ska dela säng med Lillan/sova på soffan. Soffan är nog ett skönare
alternativ faktiskt.
Skulle spelat match imorgon. Den blev flyttad till söndag.
Lajbans när vi ska fira Pungen på lördag.
som tur är så är matchen 18.00. Då hinner man kanske bli nykter till dess.

Alltså har jag en hel fredagkväll att planera in galenskap på.

Ja just de ja.. Nya fotbollsskor och benskydd köpta. 1300 fattigare.
Det är inte My Rosén att lägga 1300 på sånt trams!
MEN.. Dom är snygga!!

Kommentarer
Postat av: Emma K

Du kan få köpa min säng. Använd i ca. 6 månader. 160 bred, finfin :)

2009-08-14 @ 09:52:47
Postat av: Finan

åhh jag vill också hitta på galenskap med dig :D ha en bra helg mysan. PUSS

2009-08-14 @ 11:48:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback