Inte min kväll

Fy för vilken kväll detta har varit.. Tårarna har inte slutat rinna.
För det första så är saknaden större nu än någonsin.
Och för det andra hände en annan sak som gjorde att
tårarna sprutade.. Känner mig så jäkla dålig:(

Jag är nog världens svagaste människa just nu.
känns som om någon har kapat mig vid fotknölarna.
man känner sig så full med känslor men ändå tom inombords.
Kan komma på mig själv med att bara sitta och stirra rakt ut.

Och det här med singel-livet och att "vara ute på marknaden igen"
det där är inte riktigt min grej längre. So done with that.
Jag va en hejare på det innan Henrik. Det är inget man kan förneka.
Och jag saknar inte det livet för fem öre.
Så jag får leva i celibat helt enkelt.

Kommentarer
Postat av: Natti

Gumman allt kommer lösa sig=) Du vet var jag finns om du behöver prata.<3

2009-08-24 @ 07:53:51
Postat av: Nenne.!

krama om


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback