Det vänder

Det kändes ändå okej att gå upp imorse och bege sig ut.
Dels för att det är så ljust nu med all snö så man slipper vara
mörkrädd. Och sen vaknar man ju till av kylan.

Men just nu är jag helt utmattad i kroppen. Det tar på krafterna
när man bara legat på soffan en hel vecka. Omställningen är grym.
Kände mig helt svimfärdig ett tag. Läskigt.

Jag börjar få lite mer julkänsla nu faktiskt. Babe och jag drack glögg igår,
vi ska julpynta och få upp granen hos pappa senare.
Jag tror min julkänsla kommer på topp lagom till julafton faktiskt.
När man har de flesta i släkten nära. Till och med min kusin Andy ska vara med.
Vi stod varandra väldigt nära när vi va mindre. Men nu pratar vi knappt.
Knäppt det där va.


Kommentarer
Postat av: iza

ta på dig tålamodsmössan, för jag och filip kommer också till pappa och klär granen! =) haha

Postat av: Annellisaa

älskar julen just för att familjen är samlad:)

2009-12-19 @ 21:52:47
URL: http://annellisaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback