Stupid!

Jaha. Där fick man för att man va ute och sprang igår.
Mår sämre nu igen. Jäkla skit är det - rent ut sagt!
Tur att jag har J. som tar hand om mig. Pysslar om mig med
filt, te och bara är sådär mysig med mig. Kan inte annat än trivas
med honom.


Varför ska man alltid bygga upp en massa murar runt omkring sig?
Rädd för att bli sårad? Men samtidigt måste man våga för att vinna, right?

Och har man inget annat för sig så kan man ju alltid jobba såhär en fredagkväll.
18-24. För då har man ju säkert inget roligare för sig? Pfft.

Här ringde helt ärligt en tjej nyss och frågade om vi hade hemkörning!?
bara "jo, men vänta, jag låser hela butiken för att cykla ut varor"
Folk är faktiskt inte riktigt kloka!

Lillan har by the way börjat blogga igen. Jiihoo!
www.elinrosen.bloggplatsen.se
Det gillas!


Kommentarer
Postat av: Annellisaa

måste ju spela för att vinna:)och vinsten är ju underbar och den kommer med tiden. So go for it girl


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback