Kyddabid!

Okej, nu har jag en beundrare också. Smickrande.. ?
Min blogg får man ta med en nypa salt ibland.
Och det är tur att dom flesta redan vet det.

Är det inte märkligt att man kan sakna en person så fort man
lämnat honom? Jag tycker det är märkligt.
Men det känns bra att sakna - men inte för länge.

En årskrönika detta året hade nog suttit på sin plats.
Den får jag fila lite på. Kommer nog fällas lite tårar,
både av glädje och av sorg. Men mest glädje måste jag nog säga!


Imorgon ska jag lära mig att äta kött! Jag äter ju inte kött.
Eller jo, köttfärs äter jag ju. Men inte kött som i KÖTTBIT!
Men nu tycker jag att jag får nog fan lära mig att äta lite mer.
Tur jag har J, nu som är grym på att laga mat.
Blir lövbiffsrullar med purjolök.
(Nu heter det ju säkerligen ngt annat fint på kock-språk)
Men lövbiffsrullar duger bra för min del.
Jag har lovat att smaka. Utan att grimasera innan, under eller efter.
Really give it a try!


Kommentarer
Postat av: Emma

Lövbiffsrullader maybe? ler

2009-12-30 @ 20:37:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback