Jag måste!!

Igår fick jag förklarat för mig att den här ekvationen inte går ihop :
"Du har inte jobbat på två veckor, men du "måste" shoppa?"
Mitt svar blev: Men, jag behöver ju faktiskt nya vardagskläder.

Och det slog mig igår att jag har ju i princip bara köpt festkläder
den senaste tiden. Klänningar, partytoppar, kjolar osv.
Så det är därför jag måste shoppa. Och för att alla kläder sitter som
potatissäckar på mig. Inte vackert någonstanns när man ta av sig jeansen
utan att ens knäppa upp dom. Eller när leggingsen håller på att glida av.
Underkläderna är på tok för stora och sitter som sladdriga grannypanties.

Så därför mina vänner - Måste jag shoppa.
Förlåt Fina - jag sviker dig. Vi kan ju shoppa tillsammans
när du kommer ner? ;) höhö


Och jag insåg nyss att jag inte kan träna imorgon. Utan måste jobba
mina jävla 10 timmar för att inte missa allt för många timmar denna månad.
Eller jag kan ju köra löpträning på egen hand. Men hur kul är det om man jämför
med fotboll?


Nej, dags att göra lite nytta på jobb nu. Tjingeling!


Kommentarer
Postat av: Fina

haha lugnt myssel, jag ska snart ner till stan med hänna och köpa stövlar ;) men det är faktiskt ok för mina andra stövlar gick sönder ;) haha måsta man alltid ha en ursäkt för att shoppa?

2009-12-08 @ 09:44:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback