Lillejul

Varför blir man alltid så nojig när man ska köpa julklapp till sin kille?
Jag sprang nog fram och tillbaka i ALLA affärer igår bara för att
gå tillbaka och köpa den sak jag stod och kollade på först.
Och nu såhär i efterhand vet jag inte om han kommer tycka om
det eller inte. Men jag tror nästan det. Det är svårt att köpa till killar.

Och tänk så många år jag ska göra det, till Fille.
Nu är det bara roligt att köpa till honom. Moster skämmer
bort favoriten fast att hon inte får. :)

Nu har jag bara 1½ timme kvar innan jag slutar.
Ikväll blir det uppesittarkväll med Lotta Engberg. haha.
Har inte spelat Bingolotto sen man gjorde det när vi blev
passade av Farmor och Farfar. Spännande.


Kommentarer
Postat av: Victoria

Postat av: Anonym

god jul & ett gott nytt år! :D

mvh,

http://annebertelsen.blogg.se

2009-12-23 @ 15:24:05
Postat av: Emma

De ska vi med göra :) Man lär väl tyvärr inte vinna något :(

2009-12-23 @ 19:16:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback