Löpning och shopping

Tillbaka efter löpningen. Att jag är död efter ca 3 km säger väll sitt?
När jag sprang 5km för en månad sen och ändå hade ork kvar efteråt.
Nu orkar jag knappt lyfta benet för att stretcha.

Aja. Nu är första steget avklarat så nu är det bara till o köra på!
För nu jävlar i det ska jag komma igång igen!

Efter shoppingen idag är jag ca 1500 fattigare men kom över ett par
stövlar för 500 (ord 1500), en kofta, linne, topp, och lite ljus o sånt på IKEA.
Det är lycka det! Ingen ångest för fem öre. Gotta love it!!

Nu ska jag hoppa in i duschen och sen snabba mig till J. Mys mys mys.
Han tycker jag är lite seg. Okej, ibland segar jag. Men annars är jag rätt
snabb. Så det så! :)


Laget på årsfesten i lördags. Lillan hade kameran med sig!
Fina hela högen.. höhö :P


Kommentarer
Postat av: Erika

Hihi, nu tycker jag alla det är för lite vin och du börjar ju skriva så kryptiskt som Emma och jag skrev i våra bloggar för ett tag sen.. =) =) Hoppas allt är bra snäckan och att vi ses snart!.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback