No wonder he´s a keeper.

Inte undra på att han är en keeper när han behandlar en som
en prinsessa? Pysslar om mig, kommer med te, filt, godis, painkillers.
Och bara är sådär underbar.


Igår va vi och åkte pulka. Gud vad mesig jag har blivit.
Jag stannade långt innan guppet ens. Pinsamt att alla 3-4 åringar är galnare än mig.
Får väll skärpa till mig och visa att jag faktiskt inte är sån fjant.
En gång åkte jag ju faktiskt i en backe fullt med träd (!?) kanske inte jättebegåvat.
Men det va roligt och resulterade i världens största lårkaka.

Nu sitter jag hos Iza och ska passa Fillehulligan. Men han sover just nu.
Imorgon ska jag jobba. Känns ganska välbehövligt. Usch jag fasar inför nästa
lön. Kommer nog icke gå ihopa. Tur man bor hemma hos världens bästa pappa;)


Filip tycker faktiskt om sin andra moster också. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback