Paris, Me and.. Gumpen.

Fina Paris och jag. Gumpens min i bakgrunden är ganska rolig. Haha :)


Jag har vilat några timmar efter jobb. Vaknade av att Lillan petade på mig
och sa att det va mat. Och min reaktion blev ungefär "Mat? Vadå mat?"
Men pappa hade gjort fläskpannkaka. Så då fattade jag. Luktade i hela huset.
Det satt där det skulle vill jag lova. Smaskens!

När jag kom hem från jobb va jag helt slut. Kändes som om febern kom smygandes.
Och mycket riktigt gjorde den det. Och när jag vaknade mådde jag så dåligt.
Men det va nog bara matbrist som vanligt på en tisdag. För nu mår jag bättre.

Nu ska jag ta tag i det här med tvätt. Suck. Jag ska bli famous och ha en städhjälp.
Så är det bara. Kanske ska bli bra på något först så man kan bli det?

Lillan frågade mig om jag inte ska ändra min "förhållandestatus" på Facebook snart.
"My Rosén har numera ett förhållande"

Så var det sagt också. Jag gillar det. :)

He has tattoos up and down his arms
There's nothing more dangerous than a boy with charm.



Kommentarer
Postat av: Anna

Åh va kul för dig :)

Skönt att du är så glad o positiv igen :)

De kommer när man minst anar det.

Puss o kram Anna

Postat av: Emma

Så nyfiken på vem du funnit som gjort dig glad och lycklig igen :)

2009-12-09 @ 16:48:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback