Stackars lilla mamma

Nä, nu måste jag klaga lite mer på snön.
Nu har det snöat konstant i ett dygn här. Det kan faktiskt räcka nu.
Lilla mamsen ramlade igår och bröt något i armbågen + att hon har en lös
benbit inuti armbågen. Operation antagligen. Stackars mamma.

Fick nyss en rapport av en kund som bor i Blentarp att det har kommit
80 cm snö!! 80 jävla centimeter snö!
Fattar ni hur mycket det är? det är halva mig.

Så ja, det kan gärna sluta nu innan jag inte ens kan ta mig utanför dörren.
Ska i allafall bli sol på tisdag hörde jag.

Blir julgranspyntning mm idag. Igår blev det bara apelsiner med nejlikor.
Sen begav jag, lillebror, J, KK och Dole oss ut för att åka pulka/madrass.
Det va skitroligt. :)

Jag tycker lite synd om J. som får se mina värsta sidor ganska ofta
när jag är trött och gnällig, fryser, har ont överallt och tycker synd om mig själv.
Jag blir på dåligt humör när jag inte får sova ordentligt, när jag inte äter godis,
när jag inte äter ordentligt, när jag är sjuk. osv osv.
Och han har sett alltihop. Alla korten på bordet, right?

Nu får jag väll skotta snö eller något här på jobb.
Tjoho vad roligt såhär kl 07 en söndagmorgon!


Kommentarer
Postat av: pillan

hade det inte snöat hade du inte haft din roliga stund med att åka pulka :)

2009-12-20 @ 12:16:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback