Taking chances

Detta va ju en jävla envis förkylning jag dragit på mig.
Man vaknar på morgonen och kan inte ens andas för man är
så tjock i hals o näsa. Och en dunkande huvudvärk på köpet.
Fast när J. säger - "du är så söt" känner man sig lite bättre iaf.
Även om man kanske inte är skitsöt när man ligger där halvdöd.

Jag stannar hemma från årsfesten ikväll. Det suger - för jag saknar
tjejerna och har sett fram emot den ett tag.
Hoppas ni får skoj - och sjunger riktigt bra! höhö.

Inget jobb imorgon heller för den delen.
Har snart inte jobbat ppå två veckor och jag vet inte riktigt
hur det känns. Skönt att slippa men värre för kontot.

Nu blir det dusch och sen mys.


Kommentarer
Postat av: Annellisaa

jag kan ta den, är gärna sjuk lite:P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback