Bara ett glas, eller fem

Matchen igår mot BK Olympic vann vi med 4-1. Gött tjejer! =)
Sen när jag kom hem va Pungen o Eva här o kikade på lägenheten.
Eftersom Eva ska bo här så ville hon se hur den såg ut =)

Sen blev det mat med Henkis o Robin.
Sen lite filmmys med dom och Pungen. Såg Beck. Jag sattoch halvsov.
Henrik och jag beslutade oss för att gå hem. Jag la mig i sängen och det
dröjde inte länge innan jag somnade. Men så vaknade jag typ 06.20 nu imorse.
Inte lika roligt.

Idag ska jag och Henrik iväg  storhandla. haha grejer till lägenheten.
Återigen ska vi in på et byggvaruhus. Suck.

I'm not a woman yet still not a child,
So what am I suppose to do with my life,
It doesn't fit me anymore, Not yet, Right now.

I will never try to hide behind myself,
I will never try to be somebody else,
It wouldn't do me any good.

Jag har ett stort sug efter vin. Bara ett glas, eller fem.
Hur friskt är det såhär kl 8 på morgonen? Men sån är jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback