closed

Det blev inte mycket sömn för min del.
Jag somnade vid 7.30. Sen ringde telefonen vid 11 tiden.
Fattade ingenting då vill jag lova. Det var bara till o masa sig upp.
Gjorde lite gröt och sen hoppade jag på cykeln ner till jobbet.

Vi får nytt schema på måndag. Vi ska stänga på natten och ha öppet
6-22 vardagar och 7-24 på helgerna. Jag förlorar ca 2 timmar i veckan.
Men mig kan de kvitta. jag fasar mest inför att jag ska börja 05.00. Jo ni såg rätt.
05.00 ska jag börja varje tisdag!
just shoot me.

ikväll är det träning igen. undra om man kan mygla sig igenom träningen
för att slippa träningsvärk imorgon lagom till cupen? haha

Nä, nu ska jag fortsätta pilla bort klisterlappar. ont i fingrarna har jag.



Kommentarer
Postat av: Anna

Du är med i tidningen idag :D

om du inte redan visste..

Puss Anna

Postat av: h

jag var lätt det mest underhållande på träningen igår :D

hahaha!

& så gör vi fettknip, elelr vad det nu heter..

tjohej :D

haha!

2009-02-06 @ 15:26:07
URL: http://larssonh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback