Dont you just hate it?

Vad sjutton gör My Rosén uppe nu? Det är ett mysterium.
Det är precis som om jag inte vill sova för det känns som om något kommer hända.
Man kan kanske bara få hoppas på att lillskrutten är på G. Men sån tur har man väll inte?

Jag cyklade hem från jobbet vid lite över 23. ALLA gatlampor är släckta - utom 3 st
på hela vägen hem. Jag va livrädd. Tur jag hade lyse på cykeln.
Annars hade jag kanske missat grusvägen in till oss. Vem vet.

jag somnade nog vid 01 o sen vaknade jag 03 igen. varit vaken sen dess.
Gaah. Hatar ni inte nätter när ni inte kan sova? Well i do.


Kommentarer
Postat av: Iza

nej du ingen bebis här inte! så det var nog inte på grund av det som du inte kunde sova! :p

Postat av: Elin

Jag har inte heller kunnat sova inatt, kan iofs vara för att jag har cpont i halsen och fått sova med munnen öppen för att inte råka svälja.

2009-02-05 @ 10:13:12
URL: http://elinrosen.blogg.se/
Postat av: mams

2009-02-05 @ 15:44:25
Postat av: mams

kunde inte heller sova inatt!!!! mysko! var vaken vid halv 3, fick gå upp en sväng, sen sov jag till halv 5. trodde oxå att det var tid för en liten skrutt! men ack vad jag bedrog mej! du kunde ju ringt mej! kram mams

2009-02-05 @ 15:46:26
Postat av: pappa

jag har sovit hela natten!

visste att ingen skrutt skulle

visa sig!L

2009-02-05 @ 18:40:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback