Moster My!

Imorse när jag vaknade hade jag fått sms av mamma.
En liten pojke på 53 cm, 3925 gr kl 02.45.
Har längtat så efter detta. Vi ska nog hälsa på Iza o Jimmy o lillskrutt ikväll.
Om dom orkar vill säga.

Idag på förmiddagen va jag, moster L, Rickard, Lillan o Henkis o bowlade.
det va mycket roligt. Sen blev det en tripp till Nova och inhandlande av bebbekläder.
Man blir så glad. Finns så mycket man vill köpa!
Lillkillen kommer bli så bortskämd.

Har precis blivit gödd av mormor med köttbullar o potatis.
Jag är mätt så jag skulle kunna kräka.

Mamma har fått ny dator. puckot som skulle spara "allt"
Oj, han har glömt spara ALLA mina bilder o låtar!!
Jag började nästan gråta.


Får nog lägga in lite bilder från kameran idag.
Den börjar bli full.

Nu ska vi upp i lägenheten o kika! =)

Kommentarer
Postat av: Lina

hejsan.!

du får gratta iza o jimmy jääte mycket i från mig minja och adde...

kram,

Postat av: Anonym

Hallå!!! Grattis till att bli moster!!

Gratta Iza och Jimmy fårn mig!!

Kramar!

2009-02-09 @ 17:14:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback