Why do all good things come to an end?

Jo, jag gick o la mig och vaknade kl 11. kl 11. fattar ni?
och jag har inte gjort ett skit hittils. Startat diskmaskinen har jag gjort.
Men sen är det nog det enda vettiga. För det jag äter nu är långt ifrån vettigt.
Chickenbits med sweetchili och vattenkastanjer och ½ liter vatten Det duger till mig.

Jag tänker mycket på pappa o Marie. De ska separera.
Jag tycker det är trist. Mycket trist. Även om jag inte bott hemma
så har man ju ändå lärt känna Marie, Rasmus och Maja.
Men ibland får man sätta sig själv i första hand.
Igår satt jag o lyssnade på musik. Och helt plötsligt börjar jag storgråta.
Jag vill inte ens gå ner till pappa just nu. För jag vet inte hur stämningen är där borta.
Blir ledsen bara jag tänker på det.

You can't play on broken strings
You can't feel anything that your heart don't want to feel
Well truth hurts and a lie's worse



Kommentarer
Postat av: Anna

Usch va tråkigt att höra. Jobbigt för dem.

Vet själv hur det är. Jag o Kalle håller på och försöker lösa allt med möbler m.m. och egentligen så orkar man inte hålla på med det.

Puss o kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback