världens finaste

Åhh världens finaste systerson.
Jag kunde inte sluta titta på honom..
Lilla hjärtegrynet.

<3

Ikväll har jag unnat mig ett bad med lite lugn musik i bakgrunden.
Det, kära vänner var välbehövligt..
Nu sitter jag i soffan med datorn i knäet och kikar runt lite.
Väntar på älsklingen nu. han håller fortf på i lägenheten.
Går sakta men säkert framåt.

jag ställde nyss klockan på 04.15.
så tidigt har jag nog aldrig gått upp. Eller jo. när jag har åkt på semester.
Men då går man ju gärna upp så tidigt. Inte när man vet att man har 9 timmar att jobba.

Some people say that everything has got it's place and time
Even the day must give way to the night but I'm not buying
'Cause in your eyes I see a love that burns eternally
And if you see how beautiful you are to me You know I'm not lying


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback