Gå på is o ha det glatt

Idag har jag som sagt jobbat.
jag stod och gäspade o gäspade o gäspade.
vaknade nog inte riktigt förrän det var dags att gå hem.

Träffade Henrik ikväll. Det är konstigt hur allt kan ändra sig.
Helt underbart va det o träffa honom idag.
Det är precis som om allt är tiptop när vi inte pratar om "oss".
skönt att slippa tänka på det.
Man får helt enkelt se det positiva istället för att gå o bli deppig.

Hellre gå på is och ha det glatt
Än gå i lera o sörja


Imorgon ska vi ordna med köket.. JA dom har öppet imorgon.=)
Och om vi beställer så blir det Malmö o fixa golv.=)
Det börjar närma sig.
Men jag tror jag bor hos mams ett tag till.

Och Pappa.. jag tycker gott du kan komma o kolla på Söndag!=)
Kanske rent av gör ett mål till. synd o missa det också ju! =)

Godnatt vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback