i made it.

Årets första grusträning genomförd.. Trodde det skulle vara segare i benen.
Med tanke på att min träningsvärk inte släppt ens lite.
Va både roligt o jobbigt. Precis som en träning ska vara.
Jag är helt slut nu. Klockan ringde 06.20. Förstod inte mycket då.

Elin kom kl 13 så att jag hann byta om. Tack =)

nu väntar jag på Henkis. Magen skriker efter mat nu.
Åt dåligt innan träningen.. Ingenting alls faktiskt. FY MY!
När man tränat i så många år och kommer från en sportnördsfamilj
så borde jag faktiskt veta bättre.

Ska betala räkningar nu.. Lika trist varje månad.
A woman gotta do what a woman gotta do.

Kommentarer
Postat av: mams

att du inte har lärt dej! du borde få träningsförbud!!!!!!!!! det vet du väl - ingen mat - ingen träning! får kanske kolla dej innan varje träning i vår!?

kram mams

2009-01-24 @ 18:31:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback