No More Time For Lies

I know you'll ask me to hold on
And carry on like nothing's wrong
But there is no more time for lies
'Cause I see sunset in your eyes


En del undrar hur det känns mellan mig och Henrik
nu när jag flyttat hem till honom igen.
Så istället för att alla ska fråga mig när vi ses så tar jag det här.
När vi träffades när jag bodde hos mamma kändes det som om vi började om på nytt.
Minns att redan efter en natt ifrån honom kändes det som
första gången vi va ute och gick tillsammans i maj 07 eller något.
Det där pirret i magen va där. Ett bra tecken. Jag visste egentligen hela tiden
att vi skulle lösa detta. Och det gjorde vi. Nu börjar vi om på nytt. Inväntar nycklarna.
Sätter igång med lägenheten.
(Men först ska vi slå ihjäl varandra lite till när vi ska välja färger)

Jag, Iza och Elin D diskuterade lite om vem man passar ihop med.
Oftast är det raka motsatsen till en själv som man passar ihop med.
Och det stämmer faktiskt. Man måste ha något att diskutera om.
Henrik och jag tänker så olika om allt! Inte allt, men mycket. MYCKET!
Tex tyckte jag det va rätt att en fotbollsspelare fick rött kort för att ha slagit till sin egen lagkapten.
Henrik tyckte det var det mest idiotiska han hört - det va väll ingenting.
Det va ju ändå hans egen lagkapten.

Henrik tycker jag är för mesig när det gäller att säga ifrån till chefen eller tränaren.
Medans jag nöjer mig med det jag får.

Ja, detta inlägget kan bli bra mycket längre.
Vet inte ens vad jag skrivit nu i efterhand. Ni vet, skriva först - tänka sen.
Sorry om det blev lite trist. But thats life ibland.

Och texten där uppe har absolut ingenting med Henrik att göra =)
<3

Kommentarer
Postat av: Lina

hejsan!

Du känner inte mig...men e lite nyfiken hur de går för iza o jimmy..har de kommit nån bebis än`?

mvh lina


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback