Söndag

En sak som jag stört mig på rätt länge.. Det är Blondinbella.
Inte Blondinbella i sig.. utan att hon sminkar sig så fruktansvärt mycket.
Tycker hon e hur söt som helst utan smink. tycker det är trist.

Vissa folk behöver ju faktiskt mycket smink för att ens bli lite söta. haha.
Och sen att vissa sminkar sig fult kan dom ju inte hjälpa. haha

vet inte riktigt vart jag ville komma med det.
Men nu har jag lättat mitt hjärta haha.

Både gårdagen och idag har spenderats i Köpingebro.
Igår va inte mycket o hänga i julgranen 2 förluster och 1 oavgjord.
Idag gick de väll sisådär.. 2 förluster o 1 vinst.
Kunde lika bra stannat hemma idag känns de som.
Slocknade i bilen på väg hem.

Nu blir det myskväll med film.

So long!

Kommentarer
Postat av: h

Det där lilla med smink tyckte jag va kul

hihi!

tyckte du skulle lagt till att "det finns dom som är söta utan smink, men blir fula för att dom sminkar sig" okej .. hänger ju lite ihop med vad du skrivit om bloninbella men ändå :)

pusss på dig snygging!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback