Tålamodets test.

Idag va vi o fixade med köket.. äntligen har vi bestämt oss.
Båda glada och nöjda. Nu är det bara golv, klinker, färger, toaletten, sovrum, vardagsrum..
"bara" jojo..

Efter vi varit o fixat med köket så bjöd mamma Lena på fika.
lagom sådär vid 12 tiden.

sen tvingade jag med mig Henrik, Eric och Robin ut på en promenad.
En lååång sådan. tog med mig Aagje. GUD vad jag vill ha en hund.
Mycket roligare att gå då.
fotade även lite idag.. hihi. får lägga upp senare.

Nu mår jag mest illa.. usch.. och jag ska jobba 20-02 idag.
ingen rolig tid. är redan trött.. suck.

i väntan på vadå det är piss och päror
nu när skruvstädet sitter åt det blir bara
så hära men det är tålamodets test
som tar det till det yttre
jag kan ta det - ge mej mera Vi kan ta det


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback