There you go - lookin pitifull.

Klant som man är så missade man bussen till Lund.
Såg den glida förbi när jag hade ca 20 m kvar.
Då blir man förbannad.
Skyndade hem till Pappa. Marie va hemma och ställde upp o köra mig!
TACK MARIE!! Jisses vilken pärla!! Tack tack tack!

Natti mötte upp mig utanför.
Sen satt vi o fick information o sånt.
när jag läste andra raden på kursplanen tänkte jag
"HERREGUD - vad är det här för något?"
"Kvadreringsregler, konjugatregeln" - SAY WHAT??

Jag och Natti diskuterade det här med nyårslöften.
Ska det verkligen behöva bli nytt år för att folk ska "ta tag" i sina liv?? Tragiskt isåfall
Jag tror inte ett skit på det. Har nog aldrig haft ett nyårslöfte i hela mitt 21 år långa liv.
Visst, man får kanske en nytändning och tänker "nu jävlar!
Men för mig kan den nytändningen komma likväl i maj som 1 januari.

Nu jobbar jag. Gör lite returer och sen får jag väll städa lite också.
Fördriva tiden. dock bara 2½ timme kvar.

So long!


Förresten så hade jag rätt om förlovningen!!=)
Grattis! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback