Mc Donalds i Skåne???

Gonna smile 'cause i deserve to!

Ibland undrar jag vad det är för fel på 08:or.
förra sommaren va jag med Glenn och hans kompisar från Sthlm.
Den ena tjejen kläcker ur sig "vaaa, har dom Mc Donalds i Skåne??"
och den andra "Jag trodde vi va i Danmark nu" (vi va på Jägersro)

Och nu precis.. kommer två tjejer från Sthlm.
så ville dom ha dricka till.
Tjejerna: Vi vill ha Pepsi.
Jag: den är tyvärr slut, jag har bara Pepsi Max.
Tjejerna: Ja okej, men då tar vi en Cola.
Jag: den ingår inte i menyn.
Tjejerna: Nä, okej, men då tar vi Pepsi.

Vad är felet här alltså? Jag som varit otydlig någonstanns?

Det jag vill ha sagt med detta är:
Gräv loss Skåne från Sverige!
Det är ju faktiskt lite pinsamt att vara Svensk ibland.
Men tacka gud för att jag inte är 08!

Visst, jag kanske inte är världens smartaste.
Men jag fattar att en sak är slut när den är slut.


SÅ DE SÅ!

Kommentarer
Postat av: karin





Hej my!!!



Har du o henke gjort slut?? Vad har hänt???

2009-01-03 @ 08:13:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback