Lets Go.

Igår när jag stod här och jobbade så kom Kevin och Oliver in.
De hade varit på spinning med gänget på Fredriksgatan.
"alla utom NI! Till och med Gustav och Ingesson va ju med"
rätt roligt att dom sa "till och med" =)
Men nu är det ju faktiskt så att vi inte bor där riktigt än=)

Ikväll är det smidighetsträning igen.
Tränaren va här inne precis o han sa att han skulle säga till
han som håller i det att köra riktigt hårt med oss idag.
Tack för den. Men det behövs.
Grusträning på lördag, vattengympa tisdag, smidighet torsdag.
Sen får man väll försöka ta sig ut på den där jävla slingan ibland också.
Lets go!

Jag och Henrik satt o googlade efter snygga bilder att
sätta upp på kylskåpet som ska motivera en till o träna.
Ska nog sätta upp nån på Adriana Lima och nån på Miranda Kerr.
Chaning Tatum ska också upp - M. U. M. S.


Kommentarer
Postat av: Emma K

Jag var inte heller på spinningen, men jag räknas nog inte med i gruppen "alla på fredriksgatan". :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback