When love becomes sacrificing..

Where did we go wrong?
And did we grow apart
Or did we just not grow together?
Living our dreams


Sitter hemma hos mamma nu..
kommer bo här ett tag..
ni som inte vet varför har troligen inte med det att göra.
Eller så har vi bara inte snackat.

Det är inget jag gärna pratar om. Men ibland går det bra.
Men bara ibland.
Brukar inte prata så mycket om hur jag mår.
Men det finns de som märker hur dåligt jag egentligen mår.
Under det där leendet så är det ibland kaos.
Just nu är det. Kaos.

Får inte rätt på någonting känns det som.


Tack och lov att jag ska få träffa mina änglar imorgonkväll.

men först ska jag genomlida en natts jobb.
Sova ca 3-4 timmar.
Spela Sandbycupen.

sen ses vi tjejer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback