Åter till vardagen.

Såja.. Hemma.. och det är skönt vill jag lova.
Det är så sant som det är sagt att "borta bra men hemma bäst"
Man ska bara komma hemifrån för att inse det!
Orkar inte skriva mycket om resan.
Vi har ju nästan bara solat o badat o ätit skit. haha

Idag har vi varit i stan o växlat tillbaka pengar, framkallat
undervattensfoto, lämnat en liten present till pappa,
Sprungit slingan + intervaller, och nu har mams nyss bjudit på mat.
alla syskonen va här. Längesen ju!

Nu är det åter till vardagen som gäller med jobb imorgon 6-12.
Henrik har längtat lite efter sitt jobb. Det är ju mer än vad jag gjort.
Jobb till mig? Någon?

Nä, men skönt att vara hemma hos nära och kära.
Flickor, jag har saknat er!
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback