Bebisar - Äppelpaj - Spindel - Heels.

Efter jobb cyklade jag inom Dennis och Elin
där det va 1 års kalas för Vincent. Busade med alla barnen.
Matade Filip när han vaknade.
Sen cyklade jag hem och skulle göra äppelpaj.
Sagt och gjort. Medans den stod i ugnen plockade jag undan lite,
inne på toaletten hittar jag världens största spindel (säkert 1 meter i diameter)
Henrik brukar alltid döda dom. Men nu jobbar han. Så jag hade inte mycket val.
jag hatar spindlar och alla andra småkryp.

Nu springer jag runt och provar kläder till imorgon.
Jag ska ha mina älskade heels så jag måste öva gå i dom lite idag.
Skyyhöga. och då menar jag skyyhöga.

Nä kanske skulle hoppa in i durren.
Tjing på den!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback