Shopping Och Vin

Jag har hört massa saker om shopping.
Att man ska fråga sig själv "Behöver jag verkligen de här skorna?"
"Behöver jag verkligen fler linnen?". "Behöver jag ännu en väska?"

Det kanske funkar för vissa. Men för mig är svaret alltid JAAA!!
Och just nu sitter jag och klickar på H&Ms hemsida.. Då kom jag på
att jag kanske skulle kolla banken. -153 kr. Grattis My Rosén.

Så nu sitter jag här och blir lite deppig för att jag inte fick shoppat.
Så jag kom att tänka på mitt vin i kylen. Och bara för att det är
lillördag och jag är ledig imorgon så sitter jag just nu och smuttar
på ett glas vin. Either you like it or not. Jag gillar mitt vin!

Så, för att göra en lång historia kort.
När shopping inte funkar så finns alltid vin!


Jag och mina flickor gillar vin!

Kommentarer
Postat av: Fina

Helt rätt mysan :)

åhh vad jag saknar dig!!

2009-07-22 @ 19:51:55
Postat av: Anonym

Hej nu kan du tävla om en sensuell och sexig babydoll i tre delar



http://millahoman.blogg.se/2009/july/tavling-babydoll.html



Var gärna med :)

2009-07-22 @ 20:30:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback