Springa? Något man äter?

Jag och Lillan skulle ut och springa och jag va pepp på det.
Så får jag ett sms efter att hon pallrat sin feta gump ur sängen..
"jag springer fan inte i detta vädret"
Jag visste det. Tack Lillan för att du sabbade mina träningsplaner för dagen.

Som straff fick hon komma hit och hjälpa mig städa och ordna i garderoberna.
Ska även hitta något att ha på mig ikväll.

Lite skrämmande är det att våra resväskor fortf står framme.
Dock är kläderna tvättade men alla skor, väskor och annat trams ligger kvar.

Hittade även en oldie but goldie cd igår.
Perfekt uppladdning inför kvällen.



Mosters lilla guldklimp, busunge, hjärtegull
could go on forever. Söt är han i alla fall.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback