Back to reality

Helgen över och jag är mer än nöjd med den!
Fredagen var det bio som gällde för mig och Henrik.
Vi såg Baksmällan. Och ja, jäklar vad rolig den var. Se den!

Lördagen var det som sagt jobb i två småpass. 7-11 samt 17-21.

Efter jobb så gick jag ner till pappa där elin och linus hade lite fest.
Det var mycket trevligt och mycket skitsnack. Elin och Linus skulle även
lära mig ngn sorts dans. Gick ju inte skitbra kanske?
Jag, Henrik, Benga och Eric traskade hemåt vid halv 4 tiden
efter att pojkarna fått lite mat i magen.
Jag va trööött och inte nog med det så fick jag en vägkon mitt på tån.
haha. Men men.

Söndagen var jag så seg, så seg. Blev lite fotbollstittande med Gumpen, Pär och Plutt.
Efter det tog jag och Gumpen oss en bra cykeltur! =)
Sen bjöd mamma på mat. Smarrigt. Missade Erikas Hårparty, tyvärr =/

Kommer komma upp en massa bilder och filmer på Facebook sen. haha.



Kommentarer
Postat av: Anonym

Jumpstyle! :D

2009-06-15 @ 15:46:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback