Tiden Springer Iväg

Igår satt vi (jag) och tänkte på hur snabbt tiden går.
jobbar bara 2 dagar denna vecka. Sen på torsdag bär det av till Smyge.
Firar midsommar där med 40 andra ungefär. Ska sova i tält.
Jag är inget fan va det. Men det går väll för 2 nätter?
På lördagen åker vi hem för att fira Henriks mamma. Och på kvällen där
åker vi nog till Eket för att festa med Gumpen och Mackan.
Söndagen är man ju säkerligen så jäkla sliten så man inte får ngt gjort.
Sen på måndagen kan man börja packa så smått. Sen har jag nog bara
3 dagars jobb den veckan om jag har tur.
Lördagen nästa vecka är det Åhus som gäller. Beachfotboll med töserna!
Söndagen är det kalas för Henriks tvillingkusiner.
SEN ÄR DET MÅNDAG OCH PLANET LYFTER MOT CYPERN!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback