Våga Välja Kärleken

Ännu en dag har kommit till sitt slut. Och jag är lika trött idag.
Imorse ringde mamma och väckte mig kl 09.30.
Henrik va ledig idag så vi hoppade upp på cyklarna och begav oss
ut på en liten cykeltur. Vi hamnade vid Helgasjön.
Vi hittade en vindstilla plats och låg och glassade där.
Hade såklart med oss Tom & Jerry kex. Klassiker.

När vi kom hem va det dags att bege sig till Lund för att kolla på
lillebror som skulle på bal. Han och hans baldejt Alex va så himla fina.
Jag och lillan beslöt oss för att gå på bio. Sådär spontant som jag älskar.

I alla fall. Vi såg filmen "Flickvänner från förr". Den var faktiskt riktigt bra.
Fällde en och annan tår. Och vi asgarvade på ett ställe när ingen annan skrattade.
Kanske bara vi som förstod skämtet? haha
Fick även ett väldigt bra citat därifrån.
"Våga Välja Kärleken"
Och det är precis vad jag har gjort.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback