Det är dig det handlar om

Matchen gick inte så bra. Förlorade med 4-2.
Och jovisst spelade jag mittback. men det funkade inte alls för mig kändes det som.

nu sitter jag i soffan och är mest nollställd.
har suttit och stirrat rakt ut i luften ett tag nu. Är det då man bara Är?
Men är ändå inte trött. Mest ont i ryggen.
har varit uppe sen 04.30. jisses. borde ju vara trött.

Men lägger jag mig ner så slocknar jag väll direkt.

"varför lyssnar du så mycket på vad alla andra säger?
Kör ditt eget race o skit i vad alla säger.
Det är dig det handlar om"


Tack älskling. Precis när det behövs <3

Kommentarer
Postat av: S

Baby, nu känner jag att det är dags för en Sabina in your life!

Let´s hook up and do something crazy!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback