fredagkväll

Blev lite ändrade planer idag. Blev inget solande.
Åt lite skit o sen cyklade jag hem o la mig på soffan och där låg jag bra.
Tills alarmet ringde kl 17. dags att duscha o bege sig till jobb.
Fick ett sms av Sabina om ett äventyr och att jag inte skulle banga.
Men suuug. För jag jobbar - 24 idag. Och match imorgon.
HELT fel helg att bege sig ut på äventyr.

Så nu får man ladda inför match istället för att va ute på äventyr.
Ska spela på en sjukt bra konstgräsplan imorgon.
Spelade där för ett år sen med Veberöd. Känns som riktigt gräs=)

Sen imorgon kväll blir det firande av Plutt o Fina.
får se om det blir nyktert eller onyktert.
De som känner mig vet att de blir minst 2 glas vin iaf. haha

So long

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback