give me give me.

Förlust med 4-3. Trist och tråkigt. Värdelös dommare, inte mycket som ville fungera.
Men i vissa lägen spelade vi ut dom.

I bilen hem började jag må illa. Eftersom Jönne körde grusvägar snabbt.
Kom hem o mådde ännu sämre. Jag som skulle på Mirellas 2 års kalas!!
Försökte fixa så nån kunde jobba nu ikväll.. Men shii fick jag som vanligt.
Jag vilade en stund och som tur är mår jag bättre nu.

Jag ska njuta av ledighet imorgon!!
Måste fixa tvättid också. Suck vad tråkigt det är att inte ha egen tvättmaskin!!

Jag längtar efter sol o värme. trött på detta nu. Ge mig.


Kommentarer
Postat av: S

Vi drar till Hawaii imorgon och dansar hula hula och bara glassar på stranden med en paraplydrink,

just for a few hours liksom?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback