Klantarsle till lillasyster man har!!!

Nu har jag och Lillan gått en runda. Vi gick bortom Preem och köpte
biljetter till dansgalan. När vi skulle stanna och ta ut pengar till dessa biljetter.
Så innan vi gick hade jag gett mitt kort + 100 kr till Elin för hon hade bättre
fickor än mig. Så står jag där o räcker fram handen för att få mitt kort.
Men tror ni hon hittar det?? Nej. Hon har tappat det någonstanns på vägen!!
Jävla pucko rent ut sagt!!

Snart ska jag cykla hem till Fina och krama henne hejdå.
Usch. Även om hon kommer ner igen till dansgalan så känns
det ändå sorgligt. Jag hatar sånt här.

Efter det ska jag övertala Henrik att vi ska lattja boll.





Kommentarer
Postat av: karin

Fina bilder tycker isabella hon skrev sitt namn själv gjorde hon nu utav mig fick hon det...

2009-05-04 @ 17:26:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback