för mycket tankar nu igen.

Nu har jag sådär många tankar i hjärnan igen och en klump i magen.
Jag vet vad det gäller och jag kan inte sluta tänka på det.
It tears me up.
Jag vill knappt. Men jag måste.
Min långrunda igår räckte inte för att få bort tankarna.
Får se om fotbollsträning och att träffa tjejerna i laget hjälper.
Få ut lite aggressioner kan också behövas. Lillan - du behövs där ikväll!


Mina redan obefintliga naglar har bitits ner till grunden.
Lägg av nu. Vad sjutton är jag nervös för?

Träffade förresten
Sabina idag när jag fixade nytt VISA.
Hon verkade lite nedstämd. Jag påstod att det va vädret.
Sabina - Dansgalan nästa? Häng på vettja!

Kommentarer
Postat av: Stattinskan

Vi ses iaf på dansgalan My..:P

Postat av: S

Ja, idag var jag minsann kräkfärdig!

Säger det igen, när ska vi köra pimpel kväll och snacka skit?!

Dansgalan är underskattad och lätt att jag är på raring!

2009-05-05 @ 22:13:20
URL: http://fuckingloveit.blogg.se/
Postat av: S

Vad hände med min kommentar liksom?

2009-05-05 @ 22:14:36
URL: http://fuckingloveit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback