Härliga Söndag

Det blev vinst igår med 2-1. Härligt tjejer. Jag satt på bänken hela matchen.
Men inte mig emot faktiskt. Det regnade och va allmänt trist väder.

Jag somnade vid 22-tiden igårkväll. Det va skönt vill jag lova.
Men lika mycket kan jag lova att jag inte va pigg imorse när klockan ringde.
Antingen frå man för lite sömn eller för mycket.
Kan det aldrig bli lagom? Så man studsar upp när klockan ringer?

Solen skiner än sålänge. Jag vill lira lite fotboll.
Henkis vill inte. men får se om jag kan övertala honom.
Han tyckte vi skulle springa slingan.. Pfft. Jag springer inte mer än nödvändigt.
Det gör inte någon av oss Rosénare.

Ha en skön söndag mina vänner.


Jag ska få tag på den här sköna bönan också.
Akut-färgning av håret innan galan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback