Love at first sight

Fillefis var så trött så trött igår när jag och mams kom dit.
Men vi gullade och pussade på honom ändå. Fick några glada leenden
från honom också. Moster My är ju så himla rolig. =)
Imorgon är det dop för lillkillen och jag hoppas de får komma hem idag
så det inte bara blir på permission imorgon. Iza lovade att höra av sig under dagen.

Jag vet inte vad jag ska ha på mig imorgon. Är det inte till fest
så är det till dop eller liknande. Alltid samma visa.
rotar igenom hela garderoben efter något att ha på sig.

Förresten så blev jag kär i Erikas skor i torsdags.
Jag såg dom och sen va det kört. Jag Vill. Jag Kan. Jag Ska.
Jag ska ha ett par sådana. Kosta vad det kosta vill.
Mamma tycker jag är galen. Men det är något som inte går att förklara.
I believe in love at first sight. I allafall när det gäller skor.

Kommentarer
Postat av: Päran

Var är bilden på skorna myssel? :)

2009-05-02 @ 18:15:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback