Min kissepyyys

Idag har jag faktiskt varit duktig och ätit både frukost och middag.
Risgrynsgröt till frukost och pasta och köttfärssås till middag
när Henrik kom hem. Duktig Flicka.

Nu står jag på jobb och försöker vara trevlig mot kunder. Blööh på er.
Har ont i magen och mår illa. Men det går väll över får jag hoppas.
Undra hur det går för herrarna idag mot Eslöv. Lär väll komma in någon
av killarna här så jag får svar på det under kvällen. Eller av Henrik när jag kommer hem.

Imorgon är det jobb igen 10-15. Och sen 7-11 på söndag. Det va min lediga helg det.
Hmmpf

Min pys är nog sjukis. Fick sms av mams precis.
Det är inte riktigt vad jag behöver. Min Kissepys.
Pysen är min katt (som bor hos mamma) för er som inte vet.
Hon fyllde nyss 11 år. Min lilla surkärring.


Kommentarer
Postat av: mams

ja du myris, "kattakräket","surskånken",kissepys är lite skruttig men man får ju tänka på att hon är 60 år gammal, då får man bli lite klen! vem ska jag prata med på morgnarna om hon inte finns kvar??? mej själv? inte kul!

kram mams

2009-05-08 @ 21:26:24
Postat av: Anonym

heter din katt Pysen?

haha det gör min oxå.

Puss anna


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback