Its a lovely day.

Ny Vecka och Nya Tag.
Har tagit tag i livet och kommit till rätta igen. Tack och lov.
Gårdagen va det jobb 7-11 och sen iväg till Svedala för o kolla möbler.
Och sen vidare till IKEA. Va inte alls shoppingsugen så de va inte så skoj.
När vi kom hem så blev det lite fotbollslirande. Vi va 7 st som lirade lite.
Jobbigt, men ack så roligt. På kvällen blev det syndande med pizza. FyyMyy.
Filmkikande med Henrik, Robbo och Glenn. Jag och grabbar som vanligt.
Jag behöver lite kvinnligt sällskap snart. Annars blir jag som en pojkflicka.

Idag har Iza och Filip varit hos oss en stund. Mysigt. Massa pussande o busande.
Ikväll blir det match. Vi ska möta Hyllie. Visste inte ens att det fanns ett lag som hette så.
Men sen å andra sidan så är jag inte så insatt i vad det finns för lag i Malmö.
Men men. det blir nog bra. Jag är pepp som fan iaf! Hanna också? Indeed!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback