Lördagkvällen.

Pappas mat igår var supergod och verkligen uppskattad.
Det gjorde du bra, som vanligt pappa!! <3
Innan maten hoppade jag och lillan lite studsmatta. Måste få säga att
Ella Bella nog är den mest oviga person jag känner. Vig som en tegelsten. Det är till och med
pappa är vigare tror jag.

Efter maten blev det speldax. Vi spelade Geni. Jag och Lillan i ett lag.
Pappa och Marie i ett och lillebror och hans tjejkompis i ett.
Kan säga att jag och Lillan vann.. Tro det eller ej!! Fy fan va gutt o vinna.
Har nog aldrig vunnit i ett sånt spel. Mer än mot Marre Barre (men det är kanske ingen merit? =)

När jag kom hem va det fullt hus hemma hos oss. Hela Fredriksgatans Finest
och lite till va där. Jisses. Henke skulle koka kaffe till Benga. Ingen vacker syn.
Kommer komma upp en film på fejjan när killarna håller på.

Jag somnade till slut och fattade noll när klockan ringde imorse.

Återkommer senare.
Tjing!


Kommentarer
Postat av: Marre

haha du vann ju bara för att figge var med i ditt lag :P

2009-05-11 @ 09:00:30
Postat av: Marre

haha du vann ju bara för att figge var med i ditt lag :P

2009-05-11 @ 09:01:03
Postat av: hanna

ikväll ska vi spela match ;D

& vi ska kötta motståndarana :))))



pussis! <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback