Fy My!

Usch o piii det är tisdagmorgon igen!! Inte mer än 3-4 grader när jag
hoppade på cyklen imorse vid 04.35. Och det regnade.
Hade gärna legat kvar i sängen istället.

Ikväll är det träning och jag har inte tränat på en vecka. =/
Fyyy Myyy som mams o paps brukade säga när jag va en liten olydig skit.
Men jag har ju faktiskt varit ute och cyklat och promenixat.
Igår låg jag i soffan och degade medans Henrik höll på i köket med nån gipsgrej.
Jag tog mig i kragen och satte iPoden i öronen och traskade iväg.
1 timme senare hamnade jag nere hos pappa och snackade lite skit med honom.
Sen knatade jag hem igen. "Tog det bara 1 timme?" sa Henrik när jag berättade
vart jag hade gått. och nu när jag tänker på det så va det rätt långt ändå.
Man ska väll ha tempo? Aja. det gör gott ! =)

Efter jobb ska jag inom banken och fixa nytt VISA. Och bort till preem och köpa
gala-biljetter till kära far.


Kommentarer
Postat av: pappa

tack så kära du!!!

2009-05-05 @ 10:31:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback