Valborg är över.

Valborgsfirandet är över och man mådde väll som man förtjänade när man vaknade.
Att ha suttit och pimplat vin i solen en hel dag sätter sina spår.
Inte bara på balansen utan på axlarna. För ja jäklar vad jag brände mig.
Men nu har det förvandlats till en fin brun färg. =)
Tack mamma och pappa för dom generna. Eller mest pappa kanske!

Vi (Jag, Plutt, Molle Mus och Fina)
va på plats i parken runt 9 tiden igårmorse och tyckte att det va mycket folk då.
Första gången vi va i parken på valborg faktiskt.
Så vi blev lite chockade när det vällde in folk fram emot 10-11 tiden!
Men vi överlevde dagen trots alla idioter där fanns.
Henke, Alden, Martin och saknade Jocke joinade oss ett tag!
Träffade min Banäna också!! Saknad <3

På kvällen blev det grillning hos Pär med henne o Plutt.
Sen begav vi oss till Vigge som vi skulle utmana på Singstar.
Vigge och Mange skulle vidare till Slagt och då
kröp Plutt ner i sängen mednas jag och Pär drog oss vidare
till Erikas Thomas. Blev några danser där sen blev det dags
för sängen för min del. Pratade lite med en god vän i natt och mobilen
dör och jag ska knappa in PIN-koden. hmm Vad va den nu igen?
efter 3 försök ska man ju trycka in PUK-kod. JAHA och var fan hittar jag den då?
kl 01 på natten stod jag nere i vårt förråd
o letade efter mina abonemangspapper.
tro det eller ej så hittade jag koden!! =D

Tack flickor o pojkar för dagen och kvällen igår!
Jag har lyckats ta sönder mitt mobila bredband!!! Hur lyckas man?
Jag som är beroende av internet och blogg o allt vad det heter!!
Får bli bloggpaus då känner jag. Eller blogg på jobbet höhö. Som nu! =)

Ska åka in till sjukhuset och hälsa på Iza och Filip ikväll efter jobb.
Usch. Jag gillar inte sjukhus egentligen. Men vad gör man inte för sin familj?
Kärlek! <3


Fina flyttar till Sthlm i veckan!
Kommer sakna dig fisen.

Kommentarer
Postat av: Fina!

KOmmer sakna dig också fisen, men vi ses igen om tre veckor :) Kärlek!

2009-05-02 @ 09:28:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback